Всички смети на едно място – Управляването на едно предприятие е може би едно от най-трудните неща, особено, ако тепърва стъпваш на пазара и разполагаш с ограничен бюджет. Но нашият софтуер ще Ви улесни изключително много в тази задача. Ни няма да Ви учим, как да управлявате парите си или да Ви казваме какво да правите с тях.
С модула на MY-DOX за Управление на разходите, ние ще свалим една задача от плещите Ви, за да можете да се съсредоточите върху управлението на проектите и персонала си.
Системата е изчключително гъвкава. Работи безпроблемно, както в cloud, така и on-promise - в съществуващата инфраструктура на клиента.
При желание на клиента, софтуера може да бъде и хибриден. Изграден е с наш собствен фреймуърк, това прави възможно конфигурирането му с желаните от Вас функционалности.
Защо MY-DOX?
- Онлайн плащания
- Справки в реално време
- Освен разходите на фирмата, имате възможност да добавяте и приходите, така ще знаете реалната сума по сметки и каса
- Непрекъснат контрол над паричните потоци
- Общ данък и поддръжка на валута
- Управление от смарт устройства – телефон, таблет
Възможности и управление на софтуера за Управление на разходите: Всички сметки на едно място
Можете да добавите всичките си сметки в MY-DOX и да следите потреблението на всяка една от тях. В зависимост от дейността, упражнявана от дадено предприятие, някои от проектите могат да продължат и години (както в строителството, Интернет поддръжката и др), следенето на паричния поток за целият период на проекта е ключов момент. В банката не могат да Ви дадат информация за плащания и вземания, направени преди 20 месеца например, а на Вас едва ли ще Ви се рови из цялата фирмена документация, за да откриете онзи специфичен банков документ. На помощ идва MY-DOX! Можете да правите справки за няколко години назад, а не само за предходната.
Модул Разходи
В модула Разходи, можете да добавяте неограничен брой разходи, извършени от предприятието, както и Ваши лични разходи. Ако някой от служителите Ви работи в модула, разхода трябва да бъде одобрен от Вас. Ако не сте съгласен с нещо, можете да добавяте коментари и да му го изпратите обратно, за да го редактира.
Модул Приходи
Всяко предприятие има както разходи, така и приходи. В този модул можете да добавяте вземанията, които сте получили от клиенти, както и да използвате инструмента на MY-DOX за планиране на приходите и разходите. Друга спецификация на финансовият инструмент е, че той може да прогнозира очаквания финансов резултат на годишна или месечна база.
Профили на Контрагенти
Системата на MY-DOX е уеб-базирана платформа и в нея могат да работят неограничен брой хора. Вие решавате всеки един от тях какво ниво на достъп да има.
Например, служителите Ви, могат да създават фактури, разходи, маркетингови съобщения с промо кодове, съобщение за нов продукт, празнични пожелания и други, които да изпращат по имейл на редовните Ви клиенти. Също така могат да имат достъп до Фирмения чат, където да кореспондират по между си.
Можете да добавите и клиентите, с които работите, както и техните проекти. Те могат да Ви изпращат запитвания в Чат-платформата, да правят справки по разходите за проекта; да получават фактурите, изготвени от служителите Ви, както и да правят онлайн плащания по фактури за даден проект.
Доставчиците Ви също могат да имат ограничен достъп в системата. Могат да създават и да Ви изпращат фактури за стоките, както и да имат достъп до чата.
Широка номенклатура от документи
В MY-DOX ще откриете многообразие от документи. Можете да създавате договори, протоколи, фактури, оферти, поръчки и други само с няколко клика на мишката.
Избирате доставчика, ако сте вие, въвеждате името на фирмата:
Избирате дата за фактуриране от календара, както е показано на снимката:
Следващата стъпка е да добавите поръчаните продукти, единична цена и количеството, системата на MY-DOX ще свърши останалата част, като добавяне на ДДС и смятане на крайната сума:
Плащания онлайн
В платформата на MY-DOX можете да правите и онлайн плащания. Ние от MY-DOX Ви предлагаме няколко варианта:
- Карта Revolut
- EasyPay
- Дебитка/кредитна карта
Справки в реално време
В MY-DOX можете да правите справки в реално време:
- за разходите на предприятието за целият период от създаването му до момента
- за направените разходите на предприятието за определен период
- за направените разходи към клиент
- за направените разходи по специфичен проект
- за разходите за заплати, болнични, отпуски и др на служителите Ви
- за приходите на предприятието от създаването досега
- за приходите за определен период
- за приходите по специфичен проект
- за вземанията получени от един или няколко клиента
Чат платформа
За по-лесна и удобна комуникация между Вас и контрагентите, създадохме криптирана Чат-платформа в системата на MY-DOX. Ако желаете да изпратите поверително съобщение на някого в системата, можете да го криптирате. Само потребители, които имат специалния код за дадено съобщение могат да го прочетат.
Поискайте примерна оферта през бутона горе вляво или като наберете посоченият телефонен номер