POS системата на secure.bg е изчключително гъвкав софтуер за управление на бизнеса. Работи безпроблемно, както в cloud, така и on-promise - в съществуващата инфраструктура на клиента.
При желание на клиента, софтуера може да бъде и хибриден. Изграден е с наш собствен фреймуърк, това прави възможно конфигурирането му с желаните от Вас функционалности.
Софтуерът е съвместим с баркод скенери и фискални принтери. Основната му
цел е бързо издаването на продажби на крайни клиенти, като изпълнението е
изключително гъвкаво и безпроблемно. Операторите издават фискални бележки
на клиентите като същевременно системата автоматично отазява продажбите в
back-office.
Системата е с изключително опростен интерфейс, но максимално ефективен. На
касиерите не им се налага да взимат решения относно излишните операции при
работа с клиенти.
За кого е подходяща
POS
системата:
-
Магазини
-
Ресторанти
-
Барове
функционалности
POS
системата:
Складова система
Управлявайте стокооборота
-
Създавайте различни варианти на продуктите си – размер, цвят,
материал
-
Идентифицирайте индивидуалните артикули чрез уникален сериен номер
-
Групирайте различни стоки, за да ги продадете като пакет
-
Следете наличността
-
Обработвайте и следете различните поръчки директно в системата
Заявки към доставчици
В системата на secure.bg можете да правите директно заявки към доставчиците,
което Ви спестява значително време
Организирайте продуктите си
-
В POS системата на secure.bg имате възможност да качвате неограничен
брой продукти.
-
Лесно изпълнение и доставка на специалните поръчки на клиентите.
-
Задайте персонализирани точки за пренареждане, за да не изчерпвате
бестселърите.
Движение на инвентара.
-
Промяна на цените на едро.
-
Автоматизирайте отстъпките.
-
Създавайте ваучери и промоции.
-
Отстъпки за служители.
-
Определете ценовата политика.
Взимате точното решение
Без изчерпване на най-продаваните продукти. Имате достъп до необходимата Ви
база от данни, за да знаете кога да премахнете даден продукт – бързо
-
Следете единичните разходи
-
Задайте известия при точка за пренареждане
-
Системата ще Ви извести, когато даден продукт е на изчерпване
-
Предвиждайте пазарските тенденции
Справки и анализи
Анализи на дребно
Имате ли правилната складова наличност? Колко често клиентите Ви пазаруват
във Вашият магазин/посещават ресторанта/бара Ви? Кои продукти свършват?
Справки в реално време
Независимо къде се намирате, справките Ви се обновяват в реално време и
можете по всяко време на денонощието да ги преглеждате, за да знаете накъде
върви бизнесът Ви
Финансови инструменти
В системата на secure.bg ще виждате автоматичните финансови анализи на
компанията Ви.
Контрол на работното време
Имате възможност да проследявате движението, работните
часове и продажбите, извършвани от служителите Ви.
Мобилност
Уеб-базирана мобилна
POS
система
POS системата на Secure.bg е гъвкава, сигурна и лесно се инсталира на мобилни
устройства
По-добро изживяване в магазина, ресторанта или бара
Оставете в миналото дългите опашки, бавните транзакции и тичанията отзад за
проверка на инвентара
складова наличност
-
Следете връщанията към доставчици
-
Трансферирайте стоки по различни локации
-
Продавайте продуктите си от всяка точка на света
Мобилни справки
Отишли сте на семейна почивка или на командировка, но се боите, че оставате
магазина/ресторанта без надзор? Сега можете да следите всичко случващо се в
магазина, без да сте там
Multi-store
В POS системата на secure.bg имате възможност да управлявате няколко
магазина/ресторанти/барове, без това да пречи по какъвто и да е начин на
работният процес. Можете да видите във Видео секцията по-надолу, как се добавят и управляват няколко магазина в системата на secure.bg
складова наличност
Следете наличността за всички локации
Централизирани заявки към доставчици
Правете заявки към доставчици за всички магазини наведнъж и разпределете
стоката по Ваше усмотрение
Отстъпки, промоции, ваучери
Увеличете клиентската база като им предложите отстъпки за лоялни клиенти
Трансфериране
Местете стоки от една локация в друга и оптимизирайте продажбите
Централизирани справки
Централизирайте справките за поръчки и следете новите клиентски поръчки и
отбиването им във всичките Ви магазини.
Плащания
Ефективност
-
Без ръчно въвеждане на суми
-
Без човешки грешки
-
По-бързо приключване на работният ден
-
Лесна настройка на plug-play терминала
Мобилност
-
Получавайте плащания навсякъде в магазина
-
Без дълги опашки на касата
-
Повече транзакции
-
Ускорете процеса покупка-плащане
Гъвкавост
Пластика, хартия, в брой tap или swipe: получавайте всички видове плащания
и никога не изпускайте продажба в магазина или онлайн
-
Всички видове плащания
-
Предложете същите методи за плащане в магазина, както и онлайн
-
Обработвайте възстановяванията без физическа карта
Сигурност
-
EMV четец на банкови карти
-
Поддържайте сигурна информацията за клиентите
-
Избегнете финансовите или грешките при ръчно въвеждане
Клиентски мениджмънт
Клиента е на първо място
-
Създайте потребителски профили, така ще опознаете клиентите си и
техните предпочитания
-
Създайте специални отстъпки и промо-кодове за лоялните си клиенти
-
Интегрирайте лоялни програми
Опознайте предпочитанията на клиентите си
Научете повече за клиентите си и техните предпочитания. Предвиждайте
нуждите им въз основа на поръчките, които са правили
-
Справки за поръчките на всеки един клиент
-
Анализирайте пазарските тенденции на потребителите
-
Запаси от най-поръчваните продукти
-
Събирайте демографска информация за клиентите
Обслужвайте ги навсякъде
-
Централизирайте складовата и бизнес информация в една система
-
Продавайте директно в най-популярните социални платформи – като
Facebook и Instagram
-
Продавайте в онлайн и във физически магазини
-
Позволете на клиентите си да пазаруват онлайн, но да взимат
продуктите от физическият магазин
Touchpoints
Направете пазаруването в магазина Ви специално. Заложете на тъчскрийн
монитори
-
Персонализирайте дисплеите и касовите бележки с логото на вашия
магазин
-
Нека клиентите Ви да разглеждат продуктите и описанията им
-
Повишаване на осведомеността за марката и ангажираността в магазина
Маркетинг и маркетингова стратегия
Лесно и бързо интегриране
-
24/7 support
-
Интуитивен интерфейс, който Вие и служителите Ви ще заобичате
-
Избирайте измежду множеството ни темплиейти
Лесно получаване на плащания във физическият и в онлайн магазина
Всичко е автоматизирано.
Синхронизирайте магазините си
Улеснете живота си като управлявате всичките си онлайн и физически магазини
от надеждната система на secure.bg
-
Синхронизирайте складовата система на физическият и онлайн магазина
-
Справки на всички поръчки за всички канали
-
Автоматизирана складова наличност
Лесно откриване на магазина Ви онлайн и офлайн
Ако магазинът/ресторантът Ви не е онлайн, съществува ли изобщо? Нашите SEO-
инструменти улесняват потребителите в откриването на магазина Ви,
разглеждането на продуктите Ви и в осъществяването на поръчка.
-
Използвайте SEO, за да увеличите трафика и продажбите
-
Лесно интегриране във Facebook и Instagram
-
Измервайте ефективността на маркетинговата кампания онлайн и в
магазина
Увеличете продажбите
Онлайн магазина увеличава печалбите Ви дори като спите! Голяма част от
потребителите предпочитат онлайн пазаруването, освен това те използват
повече от един канал.
-
Предоставете възможност на клиентите Ви да пазаруват в магазина Ви
24/7
-
Използвайте множество канали за продажба
-
Предложете на клиентите си си гъвкавост при вземане на продукти и
доставка
-
Увеличете клиентите си
Поддръжка
Поискайте примерна оферта през бутона горе вляво или като наберете посоченият телефонен номер