софтуера за управление на заведения, ресторанти и магазини е изчключително гъвкав за управление на бизнеса. Работи безпроблемно, както в cloud, така и on-promise - в съществуващата инфраструктура на клиента.
При желание на клиента, софтуера може да бъде и хибриден. Изграден е с наш собствен фреймуърк, това прави възможно конфигурирането му с желаните от Вас функционалности.
достъп до софтуер за заведения, ресторанти и магазини
Системата на secure.bg е уеб базиран софтуер, което улеснява както поддръжката, така и достъпа. След като въведете електронния адрес на софтуера за заведения в адресната лента на браузъра Ви, влизането в системата може да се осъществи по два начина:
- С потребителско име и парола
- 4-цифрен пин код
Какви са предимствата на софтуера за заведения?
- гъвкав прием, посредством автоматизация
- лесна организация
- справки
- лесно управление на капацитета на заведението
- Управление от смарт устройства – телефон, таблет
- по-широк кръг от клиенти - всеки с мобилно устройство и Интернет може да разгледа менюто Ви
- по-атрактивно представяне на ястия, напитки и десерти - освен снимков материал, може да добавите и кратки видеоклипове
- възможност за мултиезичност
- без разходи за разпечатване
- вградената търсачка улеснява търсенето
- без сгрешени поръчки
- викането на сервитьора и сметката става само с един бутон
- позволява приемането на поръчки, без да се налага да правите онлайн магазин
- можете да спазвате мерките за безопасност - кухнята продължава да работи, а Вие предоставите възможност на клиентите си да вземат поръчката си от ресторанта или Вие да я доставите на място
- по-ниски разходи и по-високи печалби
- служителите Ви няма да изгубят работното си място
- допълнителен канал за продажби
- безконтактно плащане
Система за управление на заведения
софтуера за управление на заведения на secure.bg е изключително лесен, удобен и иновативен. Процесите поръчка-плащане се осъществяват изцяло във виртуална среда. Сервитьорите комуникират с клиентите и персонала в кухнята онлайн, което прави невъзможно объркването на поръчки от страна на готвачите и сервитьорите. софтуера на secure.bg е съвместим с:
- Фискални устройства
- Принтери
- Скенери
- Четци на карти
- Смарт устройства и др.
складова наличност
В системата на secure.bg имате възможност да въвеждате, търсите и следите продуктите и складовете, да заприходявате, да трансферирате между складовете и да извършвате ревизия. Можете да групирате продуктите/услугите си по:
- Вид
- Размери
- Цена и цена на поръчка
- Баркод
- Складове
Изцяло онлайн
Дойде ред да поговорим и за Онлайн системата за управление на ресторанти.
Целият процес поръчка-кухня-доставка е автоматизиран. Клиента влиза в
приложението, избира няколко неща от менюто, след това потвърждава
поръчката си. В мига щом натисне бутона ПОТВЪРЖДАВАМ, складовата система се
включва, подава информацията към кухнята и преизчислява складовата
наличност.
Когато храната е готова, кухнята отбелязва това и системата търси свободен
доставчик. Щом доставчика Ви потвърди поръчката, взима храната и я доставя
до клиента.
Онлайн системата е подходяща по време на локдаун, защото разходите за
персонал са по-малко, но за сметка на това, бизнеса Ви продължава да
работи. Освен в извънредна ситуация както сега, можете да използвате онлайн
системата, когато ресторанта Ви отвори и врати. Много от хората предпочитат
да си поръчват храна за вкъщи, пред това да отидат на заведение.
Важна функционалност на системата е и Онлайн резервацията.
Процеса по резервиране на маси в ресторанти е дълъг. Клиента се свързва с
персонала, казва за колко часа и за колко човека иска да си запази маса и
накрая получава тази, която салонният управител е избрал за него. Накрая
клиентът остава недоволен, защото вместо да получи хубава маса, с красива
гледка, той и близките му са сврени някъде в ъгъла – чакат половин час да
бъдат обслужени, често се случва сервитьорите да забравят за някоя поръчка,
защото са съсредоточени върху тези, които са в полезрението им.
Ние от secure.bg, искаме да подобрим на само комуникацията между
персонала, но и качеството на обслужването в ресторантите. Как?
Нека дадем пример:
Представете си, че сте на мястото на клиента и влизате в сайта/приложението
на любимият си ресторант, за да си запазите маса.
Пред Вас се появяват характеристики за отмятане:
-
За колко човека е резервацията
-
Пушачи/непушачи – близо до веранда
-
Алергии – ако клиента разясни алергиите си по-отрано кухнята ще има
възможност да вземе навременни решения относно ястията, които да
поднесе
-
Предпочитана кухня
-
Красива гледка/уединено място - Ако ресторанта Ви се намира на
място с красива гледка към морето/планината, повечето клиенти ще
искат да ѝ се насладят с прекрасните ястия, които сервитьорите ще
им поднесат
-
С деца/ без деца
След като отметнете предпочитаните характеристики, на екрана ще се появи
схема на ресторанта, свободните маси, отговарящи на предпочитанията на
клиента ще бъдат оцветени в зелено. По този начин Вие и клиентите Ви ще са
доволни.
Онлайн плащания
Със софтуера на secure.bg имате възможност да проследявате целият паричен поток на компанията от проекти – печалби, разходи, задължения към клиенти, вземания от клиенти и др. Друга модификация, която secure.bg предлага е извършване на онлайн плащания чрез POS и PayPal.
Поискайте примерна оферта през бутона горе вляво или като наберете посоченият телефонен номер