Системата за издаване на пропуски от secure.bg е уеб-базирана. Процедурата по подреждане, договаряне и издаване на пропуски е напълно автоматизирана
Предимства на системата за издаване на пропуски
Прозрачност
Потокът от информация за състоянието на приложенията в онлайн режим е достъпен от всяко мобилно устройство. Могат да се правят справки както в реално време, така и за определен период
Удобство
Лесен и удобен за използване от служители и клиенти. Системата е уеб-базирана, не се нуждаете от допълнителни инсталации. Можете да влезете по всяко време чрез мобилно устройство
Приспособимост
Системата е наш собствен фреймуърк, който може да се доизменя в зависимост от нуждите на клиентите
Функционалности на Системата за издаване на пропуски
- Разнообразие от темплиейти за кандидатстване на всякакъв тип предприятия
- Декларация за защита на личните данни
- Защита на личните данни
- Електронен подпис
- Export и Import
- Възможности за подаване на колективно заявление
- Функция „Отложено попълване“
- Справки в реално време, както и за определен период
Посещения
Ако кандидатът е извършил всички стъпки (попълване на формуляр, подписал е Декларация ЗЛД и/или Инструктаж за безопасност на обекта), Вие ще получите нотификация, че някой желае достъп до предприятието/обекта Ви. Можете да приемете или отхвърлите достъпа на кандидата.
Ако сте решили да приемете, започва процедурата по издаване на пропуск. Има няколко варианта за издаване на пропуск, в зависимост от модула контрол на достъп, който сме Ви изградили:
Оптичен четец на лични документи
- Ниски разходи за поддръжка
- Избягва се момента със „забравих/изгубих си RF картата“, тъй като никой от нас не излиза без документа си за самоличност;
- Освен с лична карта, оптичния четец разчита и международни паспорти, визи, шофьорски карти, ЛНЧ
- Без допълнителни разходи по закупуване и препрограмиране на четци
- Може напълно да замени RF картите
QR код
- Лесен за употреба
- Без разходи за поддръжка
- Всеки човек в 21 век притежава смартфон, на който можете да изпратите уникалния код. Така спестявате значително от закупуването и програмирането на RF карти
- Без струпване на големи опашки пред входове/изходи
Лицево разпознаване
- Камерите разпознават лицата до 4 метра
- Могат да обработват данните за няколко човека едновременно
- Предотвратяване на злонамерен достъп до определени части или до целия обект
- Ако дадено лице не е разпознато от камерата, може да се включи Алармената система или Системата за Озвучаване и оповестяване
- Минимизирани разходи по осигуряване на сигурността
- 24-часово автоматично видеонаблюдение
- Видео архиви
- Повишаване на безопасността на служители, посетители, както и на материалните активи на дружеството
RF Карти
- Заключва с механизми, превъзхождащи стократно сигурността от досегашните брави
- По-лесно влизане/излизане - само с едно движение
- По-голямо удобство – вече не се налага да носим тежката връзка с ключове. Достатъчен е един безконтактен ключ – карта, чип, гривна, с която да отключвате всичко.
- Имат допълнителни възможности, включващи ги в автоматизираните системи в дома, офиса, бизнеса или друг вид автоматизация
Издаване на пропуски
Регистрация и издаване на пропуски
Лицево разпознаване
Лицето на посетителя може да бъде разпознато по два начина:
- Правят се няколко снимки в профил, анфанс с много добро качество и се импортират в софтуера. Системата ще обработи данните и когато лицето премине, ще изпрати сигнал към контролера и турникетите, че лицето има оторизиран пропуск
- Правят се снимки на място с нашите камери, поставени на обозначените места в предприятието/обекта Ви
Оптичен четец
- Тук няма нищо за закупуване и програмиране, тъй като всеки човек има документ за самоличност, без който не излиза от дома си. Единствената необходима инсталация е на оптичния четец и турникетите
QR код:
- Ние ще програмираме уникални QR кодове за всеки един от Вашите служители, клиенти посетители. След като получат кода на смартфона си, ще могат свободно да се движат на Вашият обект.
RFID карти
- Закупуване, програмиране и издаване на карти
Инсталиране на нашите турникети
Отчитане
- Списък на заявленията
- Приложение с пълното съдържание – от преминаването и бележките за него
- Списък на посетителите
- Списък на одобрените заявления
- Списък на отхвърлените заявления
- Статистика на заявките
Система за контрол на достъпа
Системата за контрол на достъп е една от основните системи за сигурност. secure.bg Ви предлага системи за контрол на достъпа и работното време. Системата за контрол на достъпа е с уеб-базиран софтуер и перфектно се съчетава с аксесоари.
Представете си, че сте горд собственик на голямо предприятие, чийто персонал надхвърля петстотин човека. На входовете сте разположили нашите турникети и камери (оптични четци). Хората са се подредили на опашките, бързащи да се чекират и да започнат работа. Мислите си, това са много хора, ще им бъдат необходими минимум 30 мин да преминат всички, нали? Но в действителност, всички преминават през турникета свободно, без да спират и да чакат.
Ако системата ни засече сред тълпата неоторизирано лице, Оповестителната и алармената система ще се активират автоматично и ще оповестят, че в сградата има нарушител. Ще се свържат и с охраната, за да предприеме съответните мерки.
Ако сте оборудвали предприятието си с нашите високи роторни турникети, а неоторизираното лице е вече в тази зона, системата ще изпрати сигнал към Оповестителната, алармената система и към системата за заключващ механизъм. Турникета ще се затвори и нарушителя ще остане в капан, докато пристигне охраната или органите на реда.
Предимства на Системата за издаване ан пропуски
- контрол на достъпа с лицево разпознаване, оптичен четец на документи, QR код, RF карти
- По-нисък разход за ел. енергия
- Уеб-базиран софтуер
- Работи както самостоятелно, така и с други системи за сигурност
- Подходяща е както за големи, така и за малки обекти
- Вие решавате кой има достъп
Резултати от интегрирането на системата за издаване на пропуски
- Разграничаване на достъпа на потребителите до информация според тяхната област на отговорност
- контрол на достъп до предприятието/обекта Ви
- Спестява време на служителите, като автоматизира цялата работа, като заявява пропуски
- Високо ниво на сигурност, без никакъв риск от проникване на нарушители
- Ефективно съхранение, използване и анализ на данните за посетителите
Поискайте примерна оферта през бутона горе вляво или като наберете посоченият телефонен номер