Какви са последните иновации в ресторантският сектор
Иновации в ресторантският сектор
2020 година бе предизвикателство за повечето бизнес сектори. Ресторантският също не бе пощаден. Много от заведенията не успяха да се справят с препятствията и трудностите, пред които им се наложи да преминат. Немалко ресторанти затвориха врати завинаги. А други претърпяха големи загуби.
В тази статия ще разгледаме кои са иновациите в ресторантьорският бизнес и как да превърнете трудностите във възможности.
Дигитално меню
Менюто е неразделна част от ресторантьорският бизнес. Това показва визията на ресторанта и на Вас като мениджър. В 21 век дигиталното меню полека започна да измества менюто на хартиен носител.
Какви са ползите от дигиталното меню?
-
по-екологично е
-
достъпно е за клиентите Ви 24/7
-
по-безопасно е от хартиеният носител
-
по-широк кръг от клиенти - всеки с мобилно устройство и Интернет може да разгледа менюто Ви
-
по-атрактивно представяне на ястия, напитки и десерти - освен снимков материал, може да добавите и кратки видеоклипове
-
възможност за мултиезичност
-
без разходи за разпечатване
-
вградената търсачка улеснява търсенето
-
без сгрешени поръчки
-
викането на сервитьора и сметката става само с един бутон
Чрез внедряването на дигиталното меню, ресторантите управляват по-успешно бизнеса си. Чрез него Вие не само можете да покажете менюто си онлайн, но и да анализирате поведението на клиентите - какво консумират най-много, например; да създавате промо-кодове, да заменяте продукти. На служителите Ви вече няма да им се налага да записват и да помнят поръчки.
Онлайн система за приемане на поръчки
Системата за управление на ресторанти, разработен от Secure.bg е изключително лесен, удобен и иновативен. Процесите поръчка-плащане се осъществяват изцяло във виртуална среда. Онлайн системите се радват на голямо потребление, особено с извънредни ситуация, като ситуацията с COVID-19.
Какви са ползите от Онлайн системата за поръчки?
-
позволява приемането на поръчки, без да се налага да правите онлайн магазин
-
можете да спазвате мерките за безопасност - кухнята продължава да работи, а Вие предоставите възможност на клиентите си да вземат поръчката си от ресторанта или Вие да я доставите на място
-
по-ниски разходи и по-високи печалби
-
служителите Ви няма да изгубят работното си място
-
допълнителен канал за продажби
-
безконтактно плащане
Онлайн системата за поръчки е невероятна възможност за всяко заведение, което иска да остане на пазара. Системата подобрява обслужването на място в ресторанта, дава възможност на клиентите Ви да се насладят на вкусната храна и от дома си, а на Вас да се възползвате от онлайн възможностите за бизнес развитие.
Във времена на епидемична обстановка, бизнесът страда от липса на стабилност. Иновационните и дигиталните решения осигуряват стабилност и устойчивост на бизнеса.
Система за Онлайн резервация
Процеса по резервиране на маси в ресторанти е дълъг. Клиента се свързва с персонала, казва за колко часа и за колко човека иска да си запази маса и накрая получава тази, която салонният управител е избрал за него. Накрая клиентът остава недоволен, защото вместо да получи хубава маса, с хубава гледка, той и близките му са сврени някъде в ъгъла – чакат половин час да бъдат обслужени, често се случва сервитьорите да забравят за някоя поръчка, защото са съсредоточени върху тези, които са в полезрението им.
Ние от Secure.bg, искаме да подобрим на само комуникацията между персонала, но и качеството на обслужването в ресторантите. Как?
Нека дадем пример:
Представете си, че сте на мястото на клиента и влизате в сайта/приложението на любимият си ресторант, за да си запазите маса.
Пред Вас се появяват характеристики за отмятане:
-
За колко човека е резервацията
-
Пушачи/непушачи – близо до веранда
-
Алергии – ако клиента разясни алергиите си по-отрано кухнята ще има възможност да вземе навременни решения относно ястията, които да поднесе
-
Предпочитана кухня
-
Красива гледка/уединено място - Ако ресторанта Ви се намира на място с красива гледка към морето/планината, повечето клиенти ще искат да ѝ се насладят с прекрасните ястия, които сервитьорите ще им поднесат
-
С деца/ без деца
След като отметнете предпочитаните характеристики, на екрана ще се появи схема на ресторанта, свободните маси, отговарящи на предпочитанията на клиента ще бъдат оцветени в зелено. По този начин Вие и клиентите Ви ще са доволни.
Какви са ползите от Онлайн Резервацията?
-
гъвкав прием, посредством автоматизация
-
лесна организация
-
справки
-
лесно управление на капацитета на заведението
-
Управление от смарт устройства – телефон, таблет