Secure.bg е бързо развиваща се софтуерна компания, залагаща на изкуствения интелект и внедряването на иновации в софтуерните си решения. Един от новите ни продукти за Контрол на достъпа е Оптичен четец на лични карти.
Системата за secure.bg с Оптичен четец на личните данни работи еднакво добре с Турникети и Бариери, които веднага ще пропуснат лицето с авторизиран достъп.
Може да се използва самостоятелно, така и със системите:
- Системи за контрол на достъпа
- Система за озвучаване и оповестяване
- Алармени системи
- Системи за сигурност
- Производствени процеси
Оптичният четец, който чете данните на личната карта, може изцяло да замести RF картите и чиповете. По този начин Вие ще съкратите разходите за закупуване на нови карти или чипове при изгубване и за препрограмирането на новите, които сте закупили. Посетителя или служителя трябва само да доближи документа си за самоличност до четеца и той ще изпрати сигнал към контролера, който директно ще се свърже с турникета който ще даде достъп незабавно.
Какви са предимствата на Оптичният четец на лични документи?
- Ниски разходи за поддръжка
- Избягва се момента със „забравих/изгубих си RF картата“, тъй като никой от нас не излиза без документа си за самоличност
- Освен с лична карта, оптичния четец разчита и международни паспорти, визи, шофьорски карти, ЛНЧ
- Без допълнителни разходи по закупуване и препрограмиране на четци
- Вие определяте кой има достъп до Вашия обект
- Повишаване на безопасността на служители, посетители, както и на материалните активи на дружеството
- Предотвратяване на злонамерен достъп до определени части или до целия обект
- Ако дадено лице не е разпознато от камерата, може да се включи Алармената система или Системата за Озвучаване и оповестяване
- При неотозизирано лице, умната система за лицево secure.bg може да Ви извести със SMS или да набере предварително вкараните телефонни номера, за да говорите с лицето, от която и точка на света да се намирате
- Архиви
р>
Характеристики на Оптичния четец за лични документи:
Оптичния четец за лични документи е подходящ за големи предприятия с ограничено ниво на достъпа. Той ще осигури сигурност и безопасност, на Вас, на служителите Ви и на материалните активи на дружеството.
Как работи? Представете си, че сутринта, недоброжелател без право на достъп е решил да се шмугне между персонала, смятайки, че никой няма да го забележи между толкова хора. Като всички и той се нарежда пред оптичните четци, разположени пред турникетите. Идва неговия ред да премине – изважда документа си за самоличност, поставя го върху малкото огледалце с вградена камера, но вместо да премине с останалите Алармената и Оповестителната система се включват, сигнализирайки за безопасност. Системата изпраща сигнал към Охраната, за да предприеме съответните мерки.
Дошли са гости без резервация, но Вие предвидливо сте позиционирали тъч-скрийн монитор във фоайето. Гостите ще могат сами да попълнят предпочитанията си, а системата ще им даде стая. Можете да замените и ключовете, чиповете и картите, като изпращате код за достъп до стаите на телефона на гостите си или да ги разпознавате лицево и безконтактно.
Друга възможност на хотелския софтуер е използването на лична карта като ключ. Оптичният четец, който чете данните на личната карта, може изцяло да замести RF картите и чиповете. По този начин Вие ще съкратите разходите за закупуване на нови карти/чипове при изгубване и за препрограмирането на новите, които сте закупили.
Кои документи може да прочете Оптичния четец:
- Лична карта
- Парспорт
- Моряшки паспорт
- Карта на постоянно пребиваващ в Република България чужденец
- Разрешение за (постоянно) пребиваване
- БЛД от стар тип (зелен паспорт)
- Временни удостоверения, издадени от МВР, при загуба на лична карта
р>
Нормативни изисквания:
Според Закона за защита на личните данни, никой няма право да обработва и да споделя тези данни без съгласието на физическото лице, чийто данни са за обработване.
За да бъде всичко юридическо издържано, ние от secure.bg, създадохме Декларация за защита на личните данни, която е изключително лесна за попълване. Можете да я поместите на платформата на сайта си или директно в системата, където Вашите служители и посетители ще могат да я попълнят бързо и лесно, а Вие /служител, занимаващ се с пропуските/ да вкара данните им в системата, за да получат пропуск.
За да попълни Декларацията, физическото лице трябва да попълни от коя дата до коя дата желае да има пропуск (не важи за служители – тяхната продължителност на достъпа, определяте Вие), да въведе личните данни (имена, номер на документ, дата на раждане, дата на издаване и валидност) от документа, който ще представя във Вашето предприятие и накрая да се подпише с електронен подпис.
Secure.bg предлага за своите клиенти възможност да получат електронен подпис. Ако контрагента не желае да използва електронният си подпис или да си създаде такъв, може да разпечата документа да го подпише и после да го прикачи в платформата.
След като Декларацията ЗЗЛД е попълнена и изпратена, Вие и отговорника по пропуски ще получите известие в системата, че някой желае да получи пропуск за обекта Ви. След като одобрите, лицето ще има достъп за предварително определеното време в Декларацията.
Поискайте примерна оферта през бутона горе вляво или като наберете посоченият телефонен номер