Логистичен софтуер на secure.bg е изчключително гъвкав за управление на бизнеса. Работи безпроблемно, както в cloud, така и on-promise - в съществуващата инфраструктура на клиента.
При желание на клиента, софтуера може да бъде и хибриден. Изграден е с наш собствен фреймуърк, това прави възможно конфигурирането му с желаните от Вас функционалности.
Логистиката е важен компонент от бизнеса. Много предприятия предпочитат да
инвестират в собствени кадри и превозни средства, за доставяне на стоките и
услугите си. Ако и Вие сте един от тях, в системата сме включили модули, с
които можете да следите превозните средства по кой маршрут се движат, колко
време им е отнело да доставят поръката, колко гориво са изразходили и др.
Имате възможност да правите и заявки към куриерите си, като въведете име на
продуктите, брой, обект, от който да ги вземат и адрес за доставка и то в
рамките на минута! Със secure.bg всичко е лесно и бързо!
Управление на МПС
Тук се съдържа цялата информация за Вашите автомобили и камиони от талона
на автомобила. Освен нея, имате възможност да описвате вида гориво, от коя
бензиностанция зареждате, абонаменти към по-големите бензиностанции. Ако
МПС-тата Ви се числят към различни обекти, не се притеснявайте да го
опишете в системата на MY-DOX!
- Сервизи
- Застрахователи
- Маршрути
- Водачи
- Изминати километри
Модул „Склад“
Ако предмета Ви на дейност е свързана с доставянето на стоки е хубаво да
включите в пакета си модул „Склад“.
Системата за управление на склад съхранява база от данни за складови
наличности, но също така и успешно управлява работните процеси, персонала,
машините за оптимално използване на ресурсите.
Складовата наличност на secure.bg следи всички продукти и поръчки в
реално време. Ако даден продукт е на изчерпване, системата Ще Ви извести,
освен това тя отразява автоматично останалото количеството след поръчка.
Модул „Ресторанти и магазини“
Ако сте собственик на ресторант и/или магазин със собствен автопарк, модула
ще Ви помогне в управлението на всички сфери в бизнеса.
В дни на епидемична обстановка и локдаун, все повече от бизнесите се
ориентират към онлайн търговията. През изминалата 2020 година немалък брой
ресторанти и заведения затвориха завинаги врати, поради невъзможността да
приемат клиенти. Ако не искате бизнеса Ви да ги последва, е време да
преосмислите напълно стратегията си за запазване на бизнеса.
Това, че не можете да приемате клиенти в заведението си, не означава, че не
можете да ги обслужвате по домовете. А, ние от secure.bg ще Ви помогнем
да запазите бизнеса си.
Защо да преминете онлайн ?
-
В дни на епидемична обстановка и локдауни в целият свят, това е
възможност да продължите да работите
-
Повече клиенти
-
Приемате поръчки за секунди
-
Неограничен трафик и продукти
-
складова наличност
-
Автоматизация на търговски обекти
-
Онлайн плащане
-
Общ данък и поддръжка на валута
-
Управление от смарт устройства – телефон, таблет
-
Управление на логистика
Поискайте примерна оферта през бутона горе вляво или като наберете посоченият телефонен номер