Софтуерът за управление на склад и логистика е изчключително гъвкав за управление на бизнеса. Работи безпроблемно, както в cloud, така и on-promise - в съществуващата инфраструктура на клиента.
При желание на клиента, софтуера може да бъде и хибриден. Изграден е с наш собствен фреймуърк, това прави възможно конфигурирането му с желаните от Вас функционалности.
Софтуерът може да се използва както самостоятелно, така и с интегрираната ERP система.
Защо да изберете MY-DOX?
- Приеми поръчки за секунди
- Неограничен трафик и продукти
- складова наличност
- Автоматизация на търговски обекти
- Онлайн плащане
- Общ данък и поддръжка на валута
- Управление от смарт устройства – телефон, таблет
Възможности и управление на софтуера за склад и логистика: Неограничен брой продукти и услуги
В системата на MY-DOX можете да въвеждате неограничен брой стоки и услуги, да ги сортирате по местонахождение (в кой склад е) цвят, цена, вид, баркод и др.
складова наличност
Системата на MY-DOX следи всички продукти и поръчки в реално време. Ако даден продукт е на изчерпване, системата Ще Ви извести в кой склад от дадения продукт са останали малко бройки, за да успеете да реагирате навреме.
Освен това системата на MY-DOX отразява автоматично останалото количеството след поръчка.
Smart tags
Smart tags или умни етикети се използват от известно време в търговията на дребно.
Умните тагове предоставят детайлна информация относно стоките по рафтовете, локализацията им в склада. Клиентите също така могат да научат страната в която е произведена стоката и материалите, от които е направена.
Освен това, smart tags предпазват и от кражба. На входа се поставя наш контролер, който автоматично се свързва с Алармената и Оповестителната система, ако даден клиент не е заплатил за продуктите си.
Контрагенти
Системата на MY-DOX е уеб-базирана платформа и в нея могат да работят неограничен брой хора.
Вие решавате всеки един от тях какво ниво на достъп да има. Например, можете да въведете служителите си, които могат да продават стоки и услуги, да правят заявки към доставчици, да създават документи и маркетингови съобщения за нови продукти, промо кодове и др., които да изпращат в Чат-платформата или по имейл на редовните клиенти. Можете да добавите и куриерите, които се занимават с логистиката.
Доставчиците Ви също могат да бъдат включени като Контрагент в системата. Имат възможност да създават и да Ви изпращат фактури за стоките, да получават заявки, ако даден продукт е на изчерпване, както и да имат достъп до чата.
Освен служители и доставчици можете да добавите и клиентите, с които работите. Те могат да отправят запитвания за даден продукт/проект в Чат-платформата, да следят разходите си по даден проект, да получават фактурите, изготвени от служители, както и да правят онлайн плащания по фактури.
Логистиката
Логистиката е важен компонент от бизнеса. Много предприятия предпочитат да инвестират в собствени кадри и превозни средства, за доставяне на стоките и услугите си. Ако и Вие сте един от тях, в системата сме включили подменю като Управление на МПС, Маршрути, Водачи /Шофьори/, Изминати километри обединени в Модула Логистика. Там можете да следите превозните средства по кой маршрут се движат, колко време им е отнело да доставят стоката, колко гориво са изразходили и др.
Имате възможност да правите и заявки към куриерите си, като въведете име на продуктите, брой, склада, от който да ги вземат и адрес за доставка и то в рамките на минута! С MY-DOX всичко е лесно и бързо!
Поискайте примерна оферта през бутона горе вляво или като наберете посоченият телефонен номер