Как да управляваме служителите си успешно?
Как да управляваме служителите си успешно?
Успешното управление на персонала е ключов фактор за управлението на бизнеса.
Ако служителите Ви нямат ясни задачи, по които да работят, ако си взимат твърде големи почивки или често закъсняват за работа, това ще води до спад в продажбите.
Поради тази причина, днес сме Ви подготвили видео, което да Ви покаже ефективен начин за управление на бизнеса.
От меню Служители можете да виждате подробна информация кой от служителите Ви е бил на работа, кой е отсъствал, кой е закъснял, кога е получил аванс, кой е получил премия и т.н.
Ако в магазина/офиса имате камери или желаете да Ви сложим, можете да наблюдавате кой и кога влиза/излиза от обекта. Кой работи и кой просто чака да отмине денят, за да се прибере.
За повече информация, изгледайте видеото