Складов софтуер - какво представлява и защо е необходим за бизнеса
Складов софтуер – какво представлява и защо е необходим на бизнеса?
Това е система за управление, осигуряваща видимост на всички складови наличности, поддържа ефективната обработка на съпътстващите логистични процеси във Вашия склад.
Софтуерът може да се използва както самостоятелно, така и с интегрираната ERP система.
Какви са ползите?
Складова наличност
Системата следи всички продукти и поръчки в реално време. Знаете по всяко едно време колко стоки имате на склад, както и точното им местоположение. В резултат на това пестите време и енергия и повишавате производителността.
Освен това имате възможност да проследите доставчика, движението на стоките, кога дадената стока е излязла от склада, точния маршрут към клиента.
Неограничен трафик и продукти
Имате възможност да въвеждате неограничен брой стоки и услуги в системата. Можете да сортирате по цвят, цена, вид, баркод и др., по този начин ще знаете кои продукти се търсят най-много и кои се застояват в склада.
Функции на складовата програма
Складовата система има три основни функции – приемане на стоката, управление на склада и изписването на стоката.
Оптимизиран документооборот
Отразяването на всяка промяна в реално време – от поръчката, до изписването на стоката, гарантира пълна хармония на инвентаризацията и информационния поток. Множеството разписки, фактури, квитанции, списъци се заменят от цифров запис.
Приемане на стоката
-
Многообразие от документи от заявяване до заприходяване на стоката
-
Заявки към доставчици
-
Контрол на стоката до самото ѝ изписване
-
Заприходяване на стока чрез баркод скенер
-
внос
Управление на склад
-
следене на наличности в реално време
-
автоматично отразяване на наличността на даден продукт при всяка нова поръчка
-
палетоместа (местоположение на стоката)
-
инвентаризации
Изписване на стока
-
изписване на стока чрез баркод скенер
-
проследяване изпълнението на заявките
-
трансфери между складове и контрагенти
-
статуси на документи
Справки в реално време
В системата можете да правите справки в реално време:
-
за разходите на предприятието за целият период от създаването му до момента
-
за направените разходите на предприятието за определен период
-
за направените разходи към клиент
-
за направените разходи по специфичен проект
-
за разходите за заплати, болнични, отпуски и др. на служителите Ви
-
за наличности на стоки и услуги по различни складове
-
за състоянието на автомобилите
-
за работните часове на служителите
-
за приходите на предприятието от създаването досега
-
за приходите за определен период
-
за приходите по специфичен проект
-
за вземанията получени от един или няколко клиента и още много други
Мобилните устройства в склада
В технологичния свят, в който живеем, мобилните устройства са необходимост във всеки един бизнес, който иска да затвърди позициите си на пазара. Това опростява процесите, увеличава способностите за мащабиране, гарантира точността и коректността на информация.
Инвентаризациите чрез сканиране на баркод схемите минимизира вероятността от грешки.
Имате ли нужда от складов софтуер?
Ако склада изисква повече от времето и вниманието Ви, повече от другите сфери на Вашия бизнес – то в такъв случай, настъпил е моментът да помислите за складова система.
Искате да се сдобиете със складов софтуер?
Свържете се с нас! Ние сме повече от 20 години на пазара, готови сме да Ви консултираме за начините на внедряване на необходимият складов софтуер.