Logo Secure.bg

Блог
Новини от света на технологията и Secure.bg

Складов софтуер - какво представлява и защо е необходим за бизнеса

Складов софтуер – какво представлява и защо е необходим на бизнеса?

Това е система за управление, осигуряваща видимост на всички складови наличности, поддържа ефективната обработка на съпътстващите логистични процеси във Вашия склад.

Софтуерът може да се използва както самостоятелно, така и с интегрираната ERP система.


Какви са ползите?

Складова наличност

Системата следи всички продукти и поръчки в реално време. Знаете по всяко едно време колко стоки имате на склад, както и точното им местоположение. В резултат на това пестите време и енергия и повишавате производителността.

Освен това имате възможност да проследите доставчика, движението на стоките, кога дадената стока е излязла от склада, точния маршрут към клиента.

Неограничен трафик и продукти

Имате възможност да въвеждате неограничен брой стоки и услуги в системата. Можете да сортирате по цвят, цена, вид, баркод и др., по този начин ще знаете кои продукти се търсят най-много и кои се застояват в склада.

Функции на складовата програма

Складовата система има три основни функции – приемане на стоката, управление на склада и изписването на стоката.

Оптимизиран документооборот

Отразяването на всяка промяна в реално време – от поръчката, до изписването на стоката, гарантира пълна хармония на инвентаризацията и информационния поток. Множеството разписки, фактури, квитанции, списъци се заменят от цифров запис.

Приемане на стоката

  • Многообразие от документи от заявяване до заприходяване на стоката

  • Заявки към доставчици

  • Контрол на стоката до самото ѝ изписване

  • Заприходяване на стока чрез баркод скенер

  • внос

Управление на склад

  • следене на наличности в реално време

  • автоматично отразяване на наличността на даден продукт при всяка нова поръчка

  • палетоместа (местоположение на стоката)

  • инвентаризации

Изписване на стока

  • изписване на стока чрез баркод скенер

  • проследяване изпълнението на заявките

  • трансфери между складове и контрагенти

  • статуси на документи

Справки в реално време

В системата можете да правите справки в реално време:

  • за разходите на предприятието за целият период от създаването му до момента

  • за направените разходите на предприятието за определен период

  • за направените разходи към клиент

  • за направените разходи по специфичен проект

  • за разходите за заплати, болнични, отпуски и др. на служителите Ви

  • за наличности на стоки и услуги по различни складове

  • за състоянието на автомобилите

  • за работните часове на служителите

  • за приходите на предприятието от създаването досега

  • за приходите за определен период

  • за приходите по специфичен проект

  • за вземанията получени от един или няколко клиента и още много други

Мобилните устройства в склада

В технологичния свят, в който живеем, мобилните устройства са необходимост във всеки един бизнес, който иска да затвърди позициите си на пазара. Това опростява процесите, увеличава способностите за мащабиране, гарантира точността и коректността на информация.

Инвентаризациите чрез сканиране на баркод схемите минимизира вероятността от грешки.

Имате ли нужда от складов софтуер?

Ако склада изисква повече от времето и вниманието Ви, повече от другите сфери на Вашия бизнес – то в такъв случай, настъпил е моментът да помислите за складова система.

Искате да се сдобиете със складов софтуер?

Свържете се с нас! Ние сме повече от 20 години на пазара, готови сме да Ви консултираме за начините на внедряване на необходимият складов софтуер.

x
Този уебсайт използва бисквитки за да работи оптимално за вашите нужди. Приемам